Merhaba,ilk gebeliğim,5 haftalıkken ilk kontrolde tek kese gördük,8 hafta kontrolde 2 kese biri boş dıgerı 80 kalp atısı ,doktor çok yavas,saglıksız olanilir dedi.Herhangi kanama vs hiç yasamadım,2 hafta sonraya tekrar bakacak.Gelişim göremezse alırız dedi,yaşayan varmıdır böyle bir durum.Çok ümitlenmek istemiyorum ,rabbim hayırlıysa versn.Fikirlerinizi alanilirmiyim yaşayan varmı aynı durumu