Selam kızlar napıyorsunuz nasıl gidiyor biz bu gün 37 haftalık olduk en başından beri her annede olduğu gibi kaybetme korkusu çok vardı sıkıntı yoktu ama her kontrole elim ayağım titreyerek gittim çok şükür bu günleri gördük bu gün kontrolüm var 10.40 da dün yalancı sancılarım çok vardı korktum biraz bayram öncesi gelsin istemiyorum yine de hayırlısı Allahtan hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza rabbim isteyen herkese nasip etsin ❤🌸