Kızlar daha önce hamilelikte crp bu seviyede olup sorun yaşayan oldu mu? Vücudumda enfeksiyon çıkıyor ama benim bir şikayetim yok. Geçen ay 6 ydı bu değer doktor baktı bir şey söylemedi. Bu ay 17 olmuş. Normalde bugun doktora gidecektim ama doktorumun cenazesi olduğu için gidemeyeceğim. Sizce önemli mi 17 olması başka doktora gideyim mi?