Kızlar ben hafta sonu 5 tane test yapmistim hepsi silik çizgi çıkmıştı sonra pazartesi kan verdim kanda cikmadi gebelik. Dünden beri kasıklarim patlayacak gibi acayip bi doluluk hissi var sol kasigimda ve belimde ağrı oluyor sizce gebelik olabilirmi ya adetime 1 gün var yarın tekrar kan versemmi acaba