Gizse Merhaba kızlar. 5+2 yim. İlçede yaşıyorum daha kan testi bile veremedim. İmkanlar kısıtlı. 2 gündür alt karın bölgemde hafif ağrı var. Normal mi?
Altunkaya_44 Gizse ben de alt karın ve kasık ağrısından anlamistim gebeliği adet ağrısı gibi bı ağrı oluyo benimki tam geçti 19. Haftada yine ağrılar oluyo bana normal bebek tutunuyo demişlerdi şimdide normal büyüyo diolar