Buse80 Kızlar doğum sancısı sadece tek taraflımı başlar yoksa her iki kasiktada hissedilir mi sabahtan beri sol kasigimda şiddetli ağrı var yaa 37+0 haftalık bu arada
fermaneva01 Buse80 bünyeden bünyeye değişir oğlumda sadece belimde adet sancısından önce başlayan ağrı gibiydi kızımda da alt karnımda sanki gazım varmışta çıkmıyor gibi sancı yapıyordu her doğum farklı oluyor bir şey demek mümkün değil bence 🤔
Buse80 Sevbebek bilmiyorum ama çok ağrıyor tam geçti diyorum azaldı diyorum tekrar başlıyor ama sadece sol taraf