Bana kimse demedi 2 defa fetal dna sonucum yeterli dna bulunamadı. En sonunda benim aklıma geldi oksapar yapar mı? Diye. Aa evet olabilir dediler. Ama ben amniyosentez yaptırmıştım sonuç alamıyorum diye testten. Yani en az 12 saat ara verilmesi gerekmiş