Selamlar 🌸 Femara kullanarak çoğul gebelik yaşayan var mı? Ya da Femara süreciniz nasıl oldu, vücudunuzda ne gibi değişiklikler oldu? Hangi hastalıktan dolayı femara kullanmaya başladınız? Ben femera kullanımıyla 2.ayda hamile kaldım ancak şu an için betam düşük kontrollerim devam ediyor. Sizlerin deneyimlerini de merak ettim 🫠