Zbsbzc1 Kızlar 36. Hafta terlik giymeye basladım ayakkabı sıkıyor bariz bir şişlik olmasada şiştiğini hissedıyorum . Başına gelen oldumu ☹️
gncglozclk Zbsbzc1 benım dogumdan sonra oldu hamıleyken hıc olmadı ama dogum sonrası felaketti 1 haftada zor indi 🤦🏻♀️
Fundahakanb Zbsbzc1 ayakkabı numaramızın büyümesi peki ! Canım ayakkabılarımın hiç birşni giyemiyorum !
Zbsbzc1 Tuzu ekmegı kes dıyorlar . Zaten cok yemıyorum tuzlu . Neyse az kaldı umarm dogumda cok şişmeyız 🤲🏻😞 herkese saglıkla kucagına almayı nadip etsn Rabbım herşeydn önce 🙏🏻
Kdjhjhhj Zbsbzc1 benim yaza geldiği için 4 5 ay terlikle gezdim hatta terlik bulamiyordum gayette normal
Zbsbzc1 Kızlar doktora sordum idrar tahlili istedi gebelık zehirlenmesi olmasından süphelenıyor galıba . 🥺