emel16 evet devam ediyorum şuan 14 haftalığım memnunum öncesinde medicanaya gittim gebeliğimi ilk öğrendiğimde her gidişimde doktor evet kese var beta iyi ama bişey söylemek için erken vs. dedi o gün o doktordan çıktım betayı verdim eşime eğer beta istediğimiz gibi yükseliyorsa doruk Nilüfer’e gidelim dedim orada acilde kadın doğum doktoru oluyor diye ramazandı iftardan sonra sonucum çıktı dedim eşime hemen doruğa gidiyoruz şansıma da Elif hanım nöbetçiymiş girdiğimiz gibi zaten ben diğer doktora olan sinirimle Elif hanıma medicana da ki doktorun söylediklerini anlattım gebe olduğuma bile sevinemiyorum ne kaç haftalık olduğunu söylüyor ne kesenin hakkında bilgi veriyor vs dedim Elif hanımda şaşırdı gel bakalım dedi baktı 5+3 dedi herşey güzel görünüyor dedi rutin kontrollerime gittim tahlillerim yapılacaktı Elif hanım listeyi verdi ister burada yaptırın ister sağlık ocağında size nasıl uygun olursa dedi yani illaki özel şeylere zorlamadı bi kaç yorumda soğuk vs diye okudum ama evet ilk gidişlerde daha soğuk çünkü gebeliğin başında herkes doktor doktor geziyor o da benim hastam diyemediği gebeye çok fazla sıcak davranmıyor benim görüşüm bu ama şuanki gidişlerimde gayet iyi ve sevecen tavırla yaklaşıyor bütün sorularımı cevaplıyor bi kızım var 5 yaşında kardeşinin olacağını kalp atışını duymaya gittiğimiz de öğrendi kızıma bile Elif hanım anlattı çok sıcak kanlı yaklaştı şuan iyiyiz inşallah hep böyle gider 🙏🏻