Duygu07 evet ya demekki düzenli kullanıldığında etkisi oluyor 💁🏻♀️ ayrıca ben de mutlaka toparlanma döneminde de devam edeceğim çünkü kilo verirken de çatlıyorsun.. Lierac kullanıyorum ben, ilk aylarımdan beri. Bir de Bio Oil var arada bacaklarıma karnıma Lierac sonrası masaj yapıyorum. Duş sonrası kayısı+susam yağı sürüyorum ama sürekli sürmek imkansız. Ama asıl bu aydan sonra karnım büyeyecek 😃😃 bir de bu üründe bir çok kimyasal yok ve Alman markaları genelde çok güvenilir oluyor