yeni-annelik Kızlar şu an mantar tedavim için vajinal ovul kullanıyorum sabah hastaneye gideceğim bunu kullanmama rağmen yinede idrar tahlili verebilir miyim yoksa bitmesini mi beklemem gerekir bilen biri yazarsa çok sevinirim
yeni-annelik Eko93 bir de idrarımı yaptığımda fitilin kalıntıları geliyor o yüzden doğru sonuç vermeyebilir haklısınız yine sormak istedim ama en sağlıklısı bittikten sonra vermem olur gibi