OyaOzdmr benim ilk tecrübemdi, ilk 2 gün zor doğrusu ilk gün yanma oluyor sonrası kalkma ve yürüme süreci var. Desteksiz tam olarak kalkmam 7-8 günü buldu ama bu süreçte tabi günden güne iyileşiyorsun, her gün bir önceki günden daha iyi oluyor. 2. Gece kanamam geldi adet kanamasından biraz fazlaydı sonra adet kanaması gibi bir hafta sürdü devamında da akıntıya dönüştü. Doktor ya da ebe eve geçince duş alabilirsiniz derse duşunuzu alın mutlaka korkmayın sizi rahatlatacaktır.