Fatmakaya61 bende de var çocukluktan beri, genel cerrahiye muayene oldum daha çok içte var dedi doğuma engel değil ama doğumda dışarı çıkar dedi ama ben normal doğum düşünüyorum merhem verdi aklıma geldikçe sabah yada akşam içine sıkıyorum biraz, sızlamaya başlamıştı o geçti ama şişlik geçmedi çok uzun senelerdir olan bir şey yer etmiş geçmez ama kullanıyorum yinede