tatlibebegim_ Prensesannesii1_ 30lu haftalardan beri yiyorum şuan 35+4 olcaz günde 5 6 tane yiyorum bebeğime güzel kilo aldırıyor
Sevincrah Betullkaratass Benim gebelik şekerim var, 30. Haftadayım ama sonlara doğru yersem sıkıntı olur mu sizce
isum Prensesannesii1_ şekeriniz yoksa 7-9 adet yiyin, ben 39+1 im, hurmayı hiç sevmem, 5 tane zar zor yiyorum
Betullkaratass Prensesannesii1_ merhaba ananas doğumu kolaylaştırmıyor genelde Hurma kolaylaştırır oda 33. Haftadan itibaren hergün birkaçtane yedikçe oluyor hurma yemek sünnet olduğu için Meryem suresini açabilirsin banyo yapabilirsin sık sık ve evde yürüyüş yapabilirsin oturur kalkar pozisyon yapabilirsin eşinin elini tutup
Prensesannesii1_ isum bu dogumu kolaylastrmak icn egzersz yapıyolar, doktora sormadan yapılır mı acaba. Zaten yaklasıyo vakit
isum Prensesannesii1_ tabi yaparsıız, zaten sonunda sonuna yaklaştınız, yere çömeln kalkın, elinizle yerleri silin alaturka tuvalet pozisyonunda, bir sürü hareket var, YouTube da Simge duman ın, Bebeği Kanala Yönlendir videosuna bakın mutlaka
Prensesannesii1_ Azra8Engin suan 37+1 deyim, hani üzülünce falan süt kesilir derler ya, bir durum yüzünden baya etkilendim agladm elimde olmayaraktan, süt kesilir mi böyle üzüldüğümde
Azra8Engin Prensesannesii1_ henüz doğum yapmadım ama çevremden duyduğum kadarıyla evet üzüntü stres süt kesiyor. Konu her ne olursa olsun senin ve bebeğinin sağlığından önemli değil. Hicbirseye üzülme sakın. Stres en büyük düşman.
Prensesannesii1_ Azra8Engin anladm, ozman toparlayayım kendimi, daha dogum olmadı gelir sütüm yine ozman
Azra8Engin Prensesannesii1_ göğsünden akıyor mu sen mi sıkıyorsun? Henüz doğum yapmadıysan doğumda gelir zaten canım Ama sen şu an müdahale etme. Sıkma masaj yapma göğsüne. Akıntı oluyorsa olsun
Prensesannesii1_ Azra8Engin yokk hic gelmedi kendilignden ama bazı ksilerde gelmezmiş öle sanırım deişiyomus kişiden kşiye
Azra8Engin Prensesannesii1_ siz stres yapmayın doğum da gelir sütünüz. Doğuma kadar bazı kadınlarda meme ucundan süt akıntı gelebiliyor siz müdahale etmeyin .