2 Nisan sabah 7 de hastaneye geldik. Yatışım yapıldı damar yolu açıldı. Sonda takıldı ki bu beni mahvetti çok acıdı canım. Saat 8 buçuk gibi doğuma ameliyata aldılar. Ameliyat masasına oturdum. Tam 3 kez iğne yaptılar belime be ben birinci sezeryanda asla hissetmemiştim bunu hissettim ve panik oldum. 3. Denemede uyuştum zaten yatırdılar ameliyat başladı. Karnıma dokunmalarını itip çekmelerini hissettim ama ağrı yoktu. Sonra midem bulandı tansiyonum düştü sakinleştirici yapıldı o ara kafam güzel olmuş uyumaklı bir halim vardı. Oğlumu o ara çıkarıp bana gösterdiler. Çok şükür o iyi dikişim filan tamamlandı. Odama geçtim. Sürekli hemşireler gelip gidip karnıma bastırdılar biraz uyuşukluk geçince karnıma yapılan baskıdan ölüyorım zannettim
Böyle bir acı yok. Kanamayı kontrol etmek için lazımmış demem o ki arkadaşlar 2. Sezaryen gerçekten zormuş. Allahım herkesin yardımcısı olsun. Ha bu arada anneler sütüm gelmedi daha