TubaY- 18 haftalık hamileyim sadece d vitamini ve magnezyum kullanıyorum kızlar ne kullanıyorsunuz siz
Tugcetek7 TubaY- ben d vitamini omega ve demir verdi doktor ama demire daha başlamadım bulantılarım tam geçmedi 17. Haftamdayım. Sindirim sorunu için magnezyum sordum daha çok erken dedi
Derinmom elenetal 2 , Demir ilacı , d vitamini kapsülü ve tiroidim için tiroid ilcı kullanıyorum ben.
Havvakc TubaY- Demir için Feramat ve Multivitamin Elenatal 2 kullanıyorum. Tabii bunlar dışında geçmeyen mide bulantılarım için Prilam dr kullanıyorum. (35+4)
esraelt 3 aydan sonra ocean mummy, dvit, demir ihtiyaca göre de magnezyum. 7. Ayimdayim hala kullanıyorum
Nurasl1 Ocean mummy kullanıyorum viatmin olarak yeterli oldu bana tüm değerlerim düzenli 25 den sinra kan testim yenilencek o zaman takviye gerekirse ekliycek
gncglozclk TubaY- imom omega da tavsiye ederim hem balık yagı var ben onu kullandım dogsum sonrası da imom latte kullanıyorum suan ıkısıde cok guzel özel ilac ıkısıde 🥰 decavit verdi devlet cok buyuk oldu ıcın yutamıyordun hamıle arkadaşlarım bunu kullanınca sorup doktora decavit kesip buna baslamıstım