Kızlar bu doğum belirtisi olabilir mi ilk doğumumda da adet sancısı gibi sancı ile açılmam olmuştu ama belim sancıyor sadece bi yarım saat bi saate yakındır artar mı diye bekliyorum ama acaba doğum sancısı mı yoksa biraz iş ev işi gördüm bugün ondan mı bilemedim