TubaaaA34 Kızlar 10 haftalık olduk mide bulantılarım azalmıştı tekrar başladı ne geçireceğinide bilmiyorum acile gidiyoruz fakat hamilelikte bişey uygulamıyorlar tecrübesi olan varsa bilgi verebilir mi
Tugcetek7 TubaaaA34 serum bağlatabilirsiniz. Prilam Dr öneriyorlar kullanıyor musunuz. Ben 17. Haftamdayım hala kullanıyorum bir nebze iyi geldi bana ama düzenli kullanmanız lazım bikaç gün düzenli kullanınca fayda ediyor
TubaaaA34 Seddda bana doktorum prilam yazmıştı ondan başka kullanma dedi hiç bişey etki etmiyor maalesef
fatmanurrr95 Haftadayım haftada en az 3-4 kez hala kusuyorum bazen hergün… prilam dr kullanıyorum 8. Haftadan beri. Ama herkesin bünyesi farklı ne yazık ki ilaç içsem de bazen asla fayda etmiyo. Ama başka çare de yok.. 😔