Ya kızlar şuan kaşınarak yazıyorum vücudum 2 gecedir tuhaf tatlı şekilde kaşınıyo ayaklarım ellerim kaşınıyordu dün akşam bu gece ellerimden kollarıma ayaklarımdan bacaklarıma doğru yayıldı bu kaşıntı? Normal mi kolestaz mıydı gebelik zehirlenmesi mi neydi ondan olmayayım Allah korusun?? Ödemim de var aşırı değil ama var yani uyuşma da var rahatsızlık da veriyor ödem bilemedim şimdi