Betulgkc Kızlar çok acil pazartesi günü sezeryan doğum yaptım ama gazım çıkmadı 2 kez lavman yaptılar sadece kaka çıktı lütfen yardım edin karnım çok şiş patladı patlayacak
asell13 Betulgkc doktoruna söyle canım sana şurup yazsın çıkmıyor ne yapsanda bana armut dediler hoşaf dediler işe yaramadı bi şurup verdi metsil diye öyle bişe yok o kadar gaz benden mi çıktı dedim o derece 😅
asell13 Betulgkc bide görümcem yakın zamanda doğum yaptı onada hastanede lohusa şerbeti vermişler kaynar diyede geçiyor adı hemen çıkardım gazımı dedi hiç zorlanmamış sanada fikir olsun
Lalemmm12 Betulgkc çok zor ben hamileyim bazen hiç çıkaramıyorum ama ayağa kalkıp tam lavabom gelince büyük abdest ama bekliyorum ayakta lavabom geri gidiyor ve başlıyor gazım rahatlıyorum normal doğum yapmadıysan fazla acıtmadan ıkın