Ebruozym bana bugün yatış verdiler 39 haftalık oldum yatış verince bakıldı ben kendimi kastigim için zorlandım bakamadilar ikinci kez rahat sakın durdum baktilar doğrusu evet biraz acı veriyor ama kısa suruyo geçiyor sonra dua edin bol bol benim riskli gebelik olduğu için acil sezeryana alındım çok şükür bebişim doğdu Rabbim sizlere de nasip etsin 😍