melike81_ Nazlican1994 yaaaa cokmu tombik oluyo ya acaba merak ediyorummm🥰🥰 bnmki tombik yanaklı öyle diyor doktor😁 pazartesi sezeryan olcam o zmaan kada 200 daha alır gibi
Nazlican1994 melike81_ evet tombik oluyorlar 🥰 Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah