Cokomel16 astroloji konusunda tam bir uzmanlığım yok ama bir kaç eğitim almıştım, endişe etmeyin çok sıkıntılı bir durum değil bence, tutulmalarda doğan kişilerin, cesur biraz gözüpek olduğunu, çok vur kafasına al ekmeğini değil mücadeleci ruhta olduklarını biliyorum, bu da bence kötü bir özellik değil.