Zeynepkaran71 benim de aylardır başım dertte şimdi yine aynı. 3. Seferdir krem, fitil ve azitro denen 3 günlük hapı kullanıyorum doktorum bu üçünü veriyor. Mecburen günlük ped kullanıyorum çünkü riskli gebeyim ve artık doğumum da yakın kanamam olursa ve anlayamazsam diye korkuyorum. Ara ara kullanmayıp mecbur kaldığım anlarda kullanıyorum malesef. Fitil de 3 gğn aşırı derecede yakıyor, sonra rahatlatıyor 7 günlük