Psk1998 canım çok geçmiş olsun aynı durumu bende yaşadım doktorlar yaşım küçük olduğu için bide ilk olduğu için sağlıksız gebeliktir dedi test istemedi tekrar hamile kaldım ve aynı haftada aynı acıyı bidaha yaşadım devlet gerek görmedi yine test yapmaya ama ben özelde yaptırdım ve pıhtılaşma bozukluğu çıktı Şuan 19 haftalık hamileyim kan sulandırıcı iğne kullanıyorum bence sende test yaptırmalısın tekrar aynı acıları yaşamak çok zor Rabbim hayırlı sağlıklı evlat nasip etsin isteyen herkese inşallah 💖