cgnduru perinatolojşye şehir hastanesinden randevu sisteminden değilde o gğn hastanede işim vardı doktorun sekreterinden randevu aldım yazılı kağıt verdi genelde böyle yapıyorlar çok yoğun oldukları için şehir hastanesinde bile 2 tane doktor var yoğunlukları çok fazla