Hamilebirisi_06 busraltin bebeğe zararı yok tam tersi şekeriniz yüksek çıkarsa eğer erken doğum riskiniz oluşur şeker yüklemesi ile anlaşılır bu ve ona göre diyet programı verirler mesela bende şekerim normalden daha düşük çıktı ve doktorum orucu önermedi
sseda0 busraltin tereddüt edilecek hiçbir şey yok. Gayet kolay geçiyor. Bebeğe veya sana zararı da olmayacak. Ama eğer şekerim yüksekse ve bu tespit edilmezse bebeğinin iri doğma ihtimali var bu da doğumu zorlaştırır. Bence herkes yaptırmalı
busraltin mimar_anne bi yaptır bi yaptırma diyorlar cokta fikrim yok açıkcası aklım karısık sadece bebeğim içim yaptıracağım yine de
Pamuk busraltin yaptır bi yaptırma diyorlar Bu kişiler tip fakültesinden mi mezun? Yada seker varsa bilmezsiniz bebeğinizi kaybederseniz sorumluluk aliyorlar mi?
busraltin Pamuk Allah korusun ya bazı doktorlar da önermiyor ya her kafadan bi ses ama ben yaptıracağım yine de
Pamuk busraltin O kadar doktor gezdim 3 gebelik geçirdim hiç seker yüklemesi onermeyen duymadım.Sadece gebelikte şekerin risklerini araştırın kafanızda tereddüt kalmaz.
EceSB Şeker yüklemesi çok önemli. Yaptırmamak hem anne hem bebeğin hayatını riske atıyor. Hiçbir şey hissetmeseniz de gizli şekeriniz olabilir. Ben de yaptırma diyen doktor duymadım aksine çok dertliler bu konuda hep duyduklarım, tanıdıklarım.