Merhaba. Geçen Eylül ayında ilk gebeliğimde aşırı kanamadan kürtaj olmak zorunda kaldım. Tekrar bebek sahibi olmak istiyoruz, düzenli ilişki var. Adetimde dubhaston sayesinde duzenli ilerliyor. Ama gebelik oluşmadı hâlâ. Benim durumumu yaşayan var mı? Kürtaj sonrası hamile kalanlar ne kadar zaman sonra kaldı, nelere dikkat ettiniz? Benimle paylaşırsanız çok sevinirim. Üzerimde etraftan çok baskı hissediyorum. Bu durum beni çok üzüyor.