Selamlar, kızlar 2 aylık hamileyim ve kızımda zaten 2 yaşına 1 ay kaldığı için gece memesini bıraktırma savaşına girdik (gün içi emmiyoruz sadece gece uykuya geçiş sırasında ve 1-2 kez uyku sırasında) aşırı direniyor huysuzlanıyor bi şekilde oyalıyorum ama uyuması gece 1-2 buluyor bişeyi yanlış mı yapıyorum ? Hamilelik yorgunluğuda öyle bi vurdu ki beni uyanık durabilirken çok zorlanıyorum 😔😔 Farklı önerileri olanlar var mı ? Şimdiden teşekkür ederim.. (3. deneme günümüz 2 gündür kesinlikle vermedim uyku sırasında okadar derin uyuyorum ki şu günler bende hatırlamıyorum verip vermediğimi)