Doğuma gittikçe yaklaşıyorum o kutsal ve zorlu güne yani.. ve gittikçe daha çok korkuyorum yeri geliyo ağlıyorum ne yapıcam nasıl olcak diye ve kimseye belli etmemeye çalışıyorum annem başka bi şehirde yaşıyo burda akraba kaynanam ve görümcem var 2. Korkum herkes doğum anında bebeği görmeye gider ve ben yalnız kalırım orda korkusu kimsem yokmuş korkusu yani 3. Korkum ya bebeğe ya da bana bişey olur mu doğum anında korkusu bu korkuları nasıl yenicem ne yapıcam bilmiyorum sizde de var mı böyle bi durum..