Babby Çok yorlacaksık, ağlayacak isyan edeceksin hayatın bitmiş gibi gelecek. Ama bir güldüklerinde, anne dediklerinde kollarında uyuyup gözlerine teşekkür eder gibi baktıklarında her şeyin canı cehenneme diyeceksin. Ve ikiz annesi olmak çok çok çok başka bir duygu inşallah tadacaksın sende