sseda0 herkesin bünyesi belki farklıdır ama alınan kilolar her türlü veriliyor siz yeterki biraz çaba gösterin ,kimisi ilk 6 ayda vermiş kimi benim gibi 1.5 yılda ama veriliyor 😊ilk hamileliğimde 22 kg almıştım doğumdan sonraki 3. Ayda 3 yada 4 kg anca vermiştim (benim doğumda ve lohusalıkta sıkıntılarım vardı sürekli tatlı yiyordum) 1 yıldan sonra kendimi 3 ay diyete ve spora soktum ve toplamda 25 kg verdim eskisinden de güzel oldum göbeğim falanda kalmamıştı, şimdi yine hamileyim 17 kg aldım biraz daha alırım ama hiç dert etmiyorum her türlü veriliyor siz yeterki isteyin 😊