Kızlar 30+5 haftalık oldum çok şükür ama baştan beri hamileliğim çok sıkıntılı geçiyo baya erken doğum riski yüksek çöm şükür bu haftaları gördüm ya beklemiyordum şahsen her an doğum olabilir ve nedense bugün çok çöm duygudaşım dokunsalar hıçkıra hıçkıra ağlarım o denli hep doğum korkum var ani olursa vs bşr sürü olumsuzluk düşüyor aklıma böbrekten amelyat oldum 1 buçuk ay oldu ama hala çok ağrı çekiyorum okadar zayıfladım ki çöktüm eşimde bu akşam çok sokuldu bana gönlümü aldı farketti kötüyüm ama ben uzaklaşmak istiyorum herkesten herşeysden evini kaldırdım öyle kaldı badana yapılacak inşaat işi car berbat durumda nasıl temizlenecek ya doğum olursa böyle napcam bilmiyorum şim temizlikçi bayan tuttu gelecek ama yinede bilmiyorum çok çok kötüyüm dua edin erken doğum olmasın 😢 4 buçuk yaşında bana muhtaç bşr oğlum var