_b-e_ benimde böyle burun kenarlarımdada var çenemdede. Hamile kalmadan önce vardı egzamam doktorun özel karışımı kremle tonikle falan geçmişti. Hamile kaldım tekrar nüksetti yanıyor kaşınıyor dağılıyor sağlık ocağından kortizonlu krem yazdırıdım mecbur çok ince şekilde sürmemi söylediler bende öyle yapıyorum biraz hafifliyor işte rengi biraz açılıyor falan ama temelli geçmiycek bence öyle hissediyorum iyice dağılmasın biraz rengi düzelsin kaşıntısı azalsın idare etsin beni doğumdan sonra ilaç tedavisine cildiyeye gidicem doktorum geçmezse ilaç tedavisine başlarız demişti. İllet bişey bu egzama