Ggggggggggg Gkhnm97 yumurtlama günü ve sonrasında ki üç gün diyorlar yani toplam 4 gün . Ben yapamadım bu ay ovulasyon denemiştim ama hastalandım kaldı 😕 ama öyle yapın diyorlar
Ggggggggggg Gkhnm97 yumurtlama genelde bir gün sürüyo ama bazı kadınların iki gün sürüp üçüncü gün silikleşiyomuş hami yumurtlaman iki gün sürmüş olabilir, daha iyi değerlendirmek için daha çok fırsat bence 💪
Gkhnm97 Ggggggggggg bnmde oyle oldu canm 3. Gun siliklesti ama 2 gunde bir mi degerlendirmek gerekiyor
Ggggggggggg Malatya44 3 oldu bu ay, ovulasyonu ilk defa denedim ama işte düzgün uygulamak kısmet olmadı faranjit oldum 😔 ama adetim iki gün gecikti bekliyorum hala olmadım, iki gün önce erken gebelik testi yapmıştım negatif 😕 bilemedim
Malatya44 Ggggggggggg inşallah olur kuzum. Ben 5ay önce erken yaptım bebegim kuvezde dayanamayıp vefat etti. Sezeryan oldugum için ilk 3ay korunduk 2aydır karar verdik çocuga. Geçen ay eşim yanımda yoktu dogru düzgün. Bu ayda 2.ayımız olcak. Bakalım inşallah olur 😊Rabbım isteyen herkese nasip etsin inşallah
Ggggggggggg Malatya44 Çok üzüldüm canım benim, başınız sağolsun. İnşallah allah hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin sana da , zamanı gelince herkesin bi şekilde oluyo bizimkilerde zamanını bekliyo inanıyorum 🙏🏻
Malatya44 Ggggggggggg Allah razı olsun canım.Amin inşallah yaa .aynen öyle inşallah tez vakitte olur bizimkide..
Muzaffer Gkhnm97 olabiliyor bir sitede okudum adetin bitiminden iki gün sonda da yumurtlamayı yakalayan var .
Muzaffer Gkhnm97 kadınlar kulübünde okudum iyi biliyorum. Bir doktorun hastası varmış uzun zamandır tedavi olmasına rağmen ki hiç bir sorun yok bebek sağlığı olamamışlar. En son adet döneminde yumurtladığı ortaya çıkmış. Doktor önerisi ile adet döneminde birlikte oldukları o ay hamile kalmış . Şehir efsanesimi gerçek mi bilmem ama oluyor onu bende duydum adetin ertesinde hemen yumurtlama olduğunu .
Seherr Bsrozsr07 seherbabirbulut bana adresini gönder yarın kargoya veririm ne kadar var bilmiyorum ama eve gidincs bakarım kaç paket olduğuna 🤗