Benim bebişimde de var ve artıyor 37+4 deyim ama sakın olun inşallah doğunca geçiyormuş en son çare ufak bir operasyonmuş bunun için gebeliğinizi zehir etmeyin. Ben ilk başlarda taktım kafaya ama şuan Allah büyük inşallah inanıyorum doğunca da geçecek