Öyle bir kramp giriyor ki uyurken yatarken birden hicbirsey yokken bağırarak uyanıyorum işin kötü tarafi eşim önceden korkar bakardı askim iyi misin diye artık bakmıyor gözünü bile açmıyor bu yola çıkarken eşim yol arkadaşım sanıyordum şuan sanki bebeğimle baş başa kaldım inşallah bebeği kucağımıza alınca bu tutumu değişir