ESMAARAS ya kizlar gercekten zor gunler geciroyorum surekli akintim var ya korkuyorum tek benmi boylryim gercekten bu durum psikojimj bozdu gebelihimjn basindan beri boyle doktor kasintim olmadigi icin suanlik onemsemwdi gibi napmaliim
daisybebek ESMAARAS canım me kadarlıksın ben 5+4 üm bende de çok geliyor açık sarı renkte. Kaşıntı yok Allahtan ama nedir bu anlamadım rahim mi temizleniyor mantar mı bilmiyorum
Kubra-233 ESMAARAS benimde sürekli var akıntı ayrıca kaşıntıda çok oluyor niye böyle oluyor anlamıyorum doktor krem vermişti onu kullanıyorum ama nafile sürekli tekrarlıyor bizde 24 olduk bayramdan sonra kontrolümüz var bakalım tekrar söyliycem ne diyecek
ZeyHus33 ESMAARAS 2 inci hamileliğimde enfeksyon yaşadım Doğum yaptm geçti smdi 24 haftalık hamileyim enfeksyon var hormonlar yapıyor doğumdan sonra geçiyor Bende bu durumdan korkuyorm ama Çoğu hamileler bu durumdan Bizim gibi şikayetçi Allah’ım yardım etsin geçsin inşallah
ESMAARAS Hulo2105 kac haftaliksin sureklu hissediyodun dimi akinti ben gebeligin basindan beri boyleyim inan
Hulo2105 ESMAARAS benim de başında öyleydi sonra azaldı ama 14. Haftada bildiğin su gibi gelmeye başladı kan verdim enfeksiyon çıktı doktor fitil verdi geçti çok şükür
NGold 30 haftalığım gebeliğimin basından beri akıntım çok fazla eskiden sadece yumurtlama zamanı olurdum onun kat kat fazlası
ESMAARAS NGold bendede aynj surekli altimdan bisey geliuo en basindan beri muayneler iyi cok sukur ama insan korkuyo doktor bisey dedimi
Beyzanur_1919 Bende 5+5 oldum iki gündür beyaz alıntı geliyor süt gibi sebebi nedir bilen varsa yardımcı olabilir mi bende post açacaktım bu konuyla ilgili yazayım da üstte kalsın
Hulo2105 ESMAARAS baktım şimdi tam kan sayımı wbc ve ne yüksek çıkmış. Aynı zamanda idrar yolu enfeksiyonu da çıkmış idrar testinde
ZeyHus33 ESMAARAS ilk çok kasintim Var di ve akintimda vardı Sonra Tek kullanımlık toz ve fitil verdi kasintim gitt ama akıntı devam etti İdrar verdim enfekyon çıktı İlaç kullanmaya devam ediyorm