ogretmen1anne_ ben 2. Gebeliğimde aldım. Sezeryan sonrası normal doğum istediğim için doktorum önerdi. 2.5 sene önceydi. O olmasa ben normal doğum yapamazdım. Çünkü bir türlü doğumum başlamadı eve geldi uyarı yaptı sürekli perine masajı yaptı. Çatal korkum olduğu için kendi odamda kendi yatağımda sadece ebem ve doktorumda harika bir doğum yaşadım. Hiç kesiğim ve dikişim olmadı. En büyük korkum ikide bir farklı ebelerin alttan muayene etmesiydi. Süreci tek bir kişiyle geçirmek çok güzeldi. Şimdi yurt dışındayım, burda o hizmet ücretsiz. Keşke herkes faydalanabilse. Kesinlikle gerekli bir şey