annelik_4 Kaç aylık oluyor tam çevremde soruyorlarda haftadan anlamıyorlar kaç aylık oluyorum kızlar benimde kafa karıştı ☹️
Haticeburak06 annelik_4 Yani inşallah normal doğum istiyorum ama daha belli değil önümüzdeki hafta 32nin ortasında gideceğim Zaten doğum pozisyonunu alması 37yi bile buluyor🩷
Aysenur-yakarer28 7 Ay 1 Haftalık oluyor :) 40 hafta olarak hesaplarsanız daha doğuma 9 haftanız var hemen hemen :)
Aysenur-yakarer28 32.hafta 8.Ay a tekamül ediyo olsa 36.hafta 9.ay olur 40.hafta 10.Ay bebekler 9 Ay 10 gün de doğuyorya 😀 doktorların hesaplaması bizden farklı banu çiftçinin videolarından takip edebilirsiniz