Doktordan memnun kalanlar duydum ama hastaneyi asla tavsiye etmem aşırı pis. Arkadaşım doğum yaptığında bizzat hastanedeydim. Hiçbir konuda bilgi vermiyorlar gidip sormadan. Arkadaşımı yatapa bile babası kardeşi yardımıyla koydular. Kanları silmek için bizden ıslak mendil istediler. Berbat bi hastane. Ayrıca arkadaşımın sütü olduğu halde hiç sormadan kontrol etmeden mama alın dediler