Yldzm bizim olduğumuz yer soğuk olduğu için ben içine zıbın altına da ince patikli pijamalardan koydum üzerine 5 li hastane çıkışı ince penye battaniye bir tane de normal kalınlıkta battaniye vereceğiz bebekler anne karnında yanlış okumadıysam 36 38 derece gibi bir sıcaklıkta oluyormus doğduklarında da çok üşüyorlarmış