Zkara Merhaba 8+2yim. 5.haftadan beri ara ara kanamalarım oluyordu. Doktorlar rahimde kanama olmadığı için önemsemedi. Bugün acilden giriş yaptım kanamam olduğu için doktor vajinitsin dedi. Aranızda vajinit olup kanaması olan oldu mu?