Kızlar uygulamaya göre 15+3 günlüğüm doktorlar da haftayla bebek uyumlu diyordu hep. Fakat eşim yanlış olduğunu iddia ediyor. Onun dediğine göre 14 haftalık oluyorum. Hesaplaması da mantıklı😂 Kafamı karıştırdı 16 aralık regl başlangıç. Ben kaç haftalık oluyorum?