Kızlar iyi akşamlar benım son adet 31 ocak falan mart ayında bı test yaptım çift çizgi çıktı hemen test verdim beta 50 lerde falan 2 gunde bı kan verdım neyse kese gozuktu gecen hafta dedı 5 hafta 4 gunluk haftaya gel gıttım bugun 6 hafta 5 gunluk kalp atısı hala yok atması lazım dedı alttan baktı onda da yok kalp atısı bayram sonrasına attı dunden beride damla damla kanamam var cok yogun degıl normalmi doktorda adam akıllı bılgıde vermıyo bı oncekı hamılelıgımde bebegımı 6 aylık kaybettim oyuzden okadar hassasımki sanki olmucak olmuyo gıbı hıssedıyorum olumsuz sureklı 6+5 kalp atısı ıcın gec bı gün mü sızce