Sesusa Kızlar zorlu bir süreçten herkese merhaba❤️ öncelikle umarım hepimiz için her şey gönlümizce olur🙏🏻 28 martta 2.transferimi oldum 5AA ilkide öyleydi hoş🥺 bugün 5.günüm bitti bile. Asla bir belirtim yok hızlı test yaptım tabiii ki tek çizgi. Bu çember burdan döner mi🌸
Deletedmom_85 Sesusa 5.gun erken gebelik testi negatifti. 7.gun erken gebelikte ve kaset testte silik cizgiyi görmüştüm. Aceleci davranmıssiniz en azından 7.gun tekrar yapın derim. Gönlünüzce olsun 🌸
tgbmerve Sesusa ben de 5. Gün yapıp uzulenlerdendim, 7. Gün silik görmüştüm 3. Tüp bebek tedavisinde biz pozitifi gorebildik , sağlıkla kavustursun herkesi , stres olumsuz etkiler sizi iyi düşünün
EceKrb Sesusa nasılsın iyi misin unuttum seni sanma ♥️ hiçbir belirti arama ve buna takılıp kendini sakın üzme sakıııınnnn 🌸 heepp dualarımdasın 🤲🏼
Sesusa EceKrb yaa❤️ bende seni gittigim günler hep sordum sılaya🙏🏻 iyi gibiyim değil gibiyim bilmiyorum çok umutsuzum atamıyorum bunu üstümden.. belirti arıyorum çünkü sanki hiç embriyo hala bedenimde gibi hissetmiyorum🥺 bilmiyorum çok karamsarım ece ya. İlk transferimde korkunç adet olacakmışım gibi bir ağrı vardı meğere olacakmış zaten bu seferde aynı ağrılar gelirse kesiiin emin olucam tutmadığına💔
baharmom35 Sesusa ama 5. Gün erken değil mi ya bence boşuna stres yapma çok erken rahat ol benimde belirtim yok inşallah ikimizde pozitif görürüz Kan gününü bekle ben beklicem
Sesusa baharmom35 aynı aynı bende öyleyim baharmom35 inşallah… ya valla korkuyorum tahlil gününden bende🥺
baharmom35 Kubra6642 8. Gün daha bence bekle bende çok korkuyorum yani bana 12. Gün değil daha sonra bakalım dese doktor geç bakarım çünkü korkuyorum 😏 belirti bekliyorum belirti arıyorum sende var mı bişiler
Sesusa Kubra6642 bende kan gününden bile korkuyorum🥺 belirtim yok hiç benim sizde var mı? İlk transferde adet olmaya yakın çekilen sancıyı çektim meğer olacakmışım zaten🥺 şimdi regl 8 gün gösteriyor bi kaç güne ağrılae başlarsa iyice umudumu yitiricem.
Kubra6642 Sesusa benim de adet agrisi gibi ağrılarım arada oluyor 2 Nisan da adet günüm du olmadım bekliyorum kasık agrisi dışın da bi ağrım yok şuan
EceKrb Sesusa bence bu varya kesinlikle ve kesinlikle belli olmuyor. Çünkü bende aynı öyle eyvah şimdi adet oldum kesin diye ağrılarla uyandım ya da gün içerisinde herşeyim regl olucakmışım sinyalini veriyordu. Kimiside aa ben hiçbişey hissetmemiştimki nasıl pozitif diyo. Hiç öyle düşünme bence sen boşalt kafanı sakin kal. Ve evde gebelik testi yapmaaaaaa 😅♥️
baharmom35 Kubra6642 kasık ağrısı pozitif bir ağrı bence birde ilaçları bırakmadan adet günü de gelse adet olunmuyor diye biliyorum illa ilaçlar bırakılacak benim ilk transferde öyle oldu bıraktım 4 gün sonra adet oldum
etonur Sesusa bende 20 Mart’ta transfer oldum hergun belirti aradım son 3 gün tüm belirtiler kayboldu dedim kesin negatif hatta kanı verdim negatif beklerken 51.3 ile hamile olduğumu öğrendim bugünde 2. Kanı verdim şükür 130 çıktı demem o ki test yapma ve belirti arama 😂
etonur Ayrıca adet gunumde resmen kasık ağrısı bel ağrısı çektim sonra bitti gitti ins bebislerimiz sımsıkı tutunur ❤️
Kubra6642 baharmom35 korkuyorum bnde arkadaşım var onun da hoc belirti olmadı tuttu kişiden kişiye değişiyor olabilir canım inşallah hepimiz güzel sonuçlar alırız.