ilkgozagrim__ Kızlar sıcak suya oturdum 4-5 dk kalktım yarım çay bardağından biraz daha az sızıntı şeklinde bişey aktı tutamadım sizce su olabilir mi? Şuan ağrı felan yok kasılma oluyo karnımda o kadar oda ara ara
Ezgikurt ilkgozagrim__ su olsa hic tutamaz ara ara degil tamamen bosalir ve 1 bardaktan bile fazla oluyo ama devam ederse doktoruna bi danis bence
ttazeannee ilkgozagrim__ Gebe okulundaki ebe su olğdunu anlamak için şunu yapın demişti İdrar kesenizi tamamen boşlattıktan sonra Bi peçeteyle vajinanızı tutun ve hapşırın ya da öksürün eğer öksürdükçe geliyorsa idrardır ama hafifçe sızıntı gibi bacaklardan süzülüyorsa sudur
Ozgednc Ezgikurt yanlış biliyorsunuz. Bazı kişilerde su az az gelir bazılarında sızıntı şeklinde bazılarında da bardaktan bosalircasina. Hatta bazı kadınların sızıntı şeklinde geldiği için anlamıyor akıntı saniyor ve doktor kontrolünde bebeğin suyu bitmiş diye acil doğuma aliyorlar
ttazeannee ilkgozagrim__ Belki idrar kaçırmışsınızdır ara ara yine kontrol edersiniz sıcak suya oturunca belki idarar keseniz de gevşemiş olabilir