Merveekayaa1 Siz ne tercih ettiniz kızlar. Pusetli olmak zorunda mı? Arabada direkt araba koltuğuna yatırsak bebeği olmaz mı?
miamom Merveekayaa1 eşim bugun prego mios almış canım. Öncesinde çok fazla seçenek incelenmiştik ama bütün özellikleriyle bu bebek arabasi çok okeydi bize. Mutlaka araştır derim. Ayrıca özellikle ilk 6 ay puset öneriliyor diye biliyorum
Rabiul Merveekayaa1 joie Chrome aldım diğer travellere göre daha hafif çift yönlü baby plusun kendi puseti oluyor açıp kapatması da çok kolay