Dilncan Kızlar yerleşme kanaması yaşayanlar ne zamann yaşadınız adetten kaç gün önce veya kaç gün sonra yaşadınız acaba adetime 4 gün var sildikçe gelen lekelenmem var ihtimal varmı
pmedic112 Dilncan ben adet olmam gereken haftada yaşadım ilk başta pek önemsemedim fakat düşük kanamasıymış
Ecnrclk Ben yerleşme kanaması yaşamadım sadece oğlum 14 haftalıkken kahverengi leke geldi oda rahme tutunduğu içinmiş